marți, 28 septembrie 2010

Unei vuvuzele dragi

După ce mi-am propus de mai multe ori să scriu despre ea (fără succes însă), acum m-am convins că ar fi cazul să concretizez gândurile în cuvinte şi propoziţii.
De aproximativ 2 ani ne mâncăm sufletele reciproc. Ne-am certat, nu ne-am vorbit cu săptămânile, ne-am prefăcut că nu ne interesează de soarta celeilalte, ne-am aruncat cuvinte usturătoare…toate astea ducând la formarea unei frumoase prietenii. Suna ciudat probabil însă…
Vedeam una la cealaltă defecte care ne deranjau în mod deosebit, fără să putem conştientiza o bună bucată de timp că, de fapt, semănăm atât de mult. Atât de mult încât era aproape enervant. Am avut ocazia astfel să ne privim oarecum din exterior şi să realizăm încă o dată cine suntem.
Pentru că o am atât de mult alături zilnic (da, da, zilnic am zis!) nu pot să n-o îndrăgesc şi să n-o iubesc. E specială prin delicateţea ei, prin naturaleţea şi inocenţa care o însoţesc la fiecare mişcare, prin frumuseţea observată la prima vedere si cea ascunsa, mult mai valoroasă decât cea dintâi, prin sinceritatea naivă, prin inteligenţa deosebită (cultivată pe pământul excelenţei în educaţie), prin umorul caracteristic, prin sufletul nepătat şi intenţiile bune, prin stăpânirea de sine şi forţa nebănuită pe care o ascunde. E deosebită pentru fiecare persoană care o cunoaşte şi în special pentru prietenele ei, printre care am norocul să mă număr.
Se recunoaşte instant prin ochii de prinţesă egipteană şi prin zâmbetul cald. Greu de găsit în mulţime astfel încât trebuie avut grijă de ea pentru că o asemenea valoare nu e de pierdut.
Mulţumesc mult vuvuzică răcoricioasă, delicioasă şi bunăcioasă! Mulţumesc pentru fiecare cuvânt de încurajare şi pentru fiecare moment în care mi-ai fost alături.
Te iubesc mult mult şi nu uita că, indiferent de ceea ce se întâmplă în jurul tău, TU nu te schimbi în esenţă, ci rămâi acelaşi om bun, acelaşi copil minunat, aceeaşi femeie puternică şi deosebită.

Un comentariu:

  1. musumesc mult kishtigatoare deosbita pentru cuvintele astea asa frumoase...chiar m-ai impresionat si m-ai facut sa ma simt mai bine:*...iti musumesc pentru ca ma ubesti si pentru ca ma lasi sa te iubesc :*:*:*

    RăspundețiȘtergere