luni, 13 septembrie 2010

Operaţie



Ajutor! Ajutor!
Am nevoie de un medic!
Domnule doctor, nu vă uitaţi halatul!
Diagnosticul? Tumoră malignă.
Unde? Domnule doctor, deja intrăm în detalii intime.
De obicei, nu-mi dezvălui sufletul atât de uşor…
Dar fie, pentru că aveţi halat…
Puteţi face ceva?
Operaţie?
Mă tem de riscuri… Mă tem pentru celulele sănătoase… Ştiţi, sufletul meu nu e chiar atât de mare…
De fapt, ştiţi ce?
Tăiaţi tot!
Oricum e mai bine decât să rămână vreo urmă.
Da, ştiu, se extinde rapid.
Am mai suferit o intervenţie…
Dar, veniţi mai aproape să vă spun…nu avea halat…
Cred că de asta a revenit…
Familia? Prietenii?
Da, sunt toţi alături de mine.
Vor avea grijă ca totul să decurgă cum trebuie de data asta.
Domnule doctor, un singur lucru vă rog:
Halatul, să nu vă uitaţi halatul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu