duminică, 4 aprilie 2010

Hristos a înviat!


Lumina acestei sărbători este una reală, sfânta, aducătoare de bucurie interioară. Această lumina se reflectă pe chipurile tuturor celor care, semănaţi cu sămânţa credinţei, înţeleg cu adevărat Taina Sfintei Învieri. Hristos a înviat, iar noi ne-am mântuit. Hristos a înviat, iar noi am înviat odată cu El din moartea păcatelor. Hristos a înviat şi a reînnoit lumea.
Sper să simţiţi cu toţii bucuria acestei mari minuni, care stă de fapt la baza credinţei creştine.
Un Paşte fericit, bogat în iubire, înţelegere, iertare, bunătate, credinţă şi speranţă!

2 comentarii:

  1. Adevarat a inviat!
    Am fost curioasa si am intrat si eu un picut pe acest blog.Imi pare bine sa te cunosc mai bine(prin intermediul acestor randuri).Esti o fata minunata.Sa-ti randuiasca Dumnezeu toate cele de folos.

    Te imbratisez.Dana(an 3Psih.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc din suflet. Înseamnă mult ce-mi spui >:D<
    Să ai succes în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere