vineri, 9 aprilie 2010

Rânduri

O oră se scurge mai greu ca oricând
E zi şi e noapte, e cer si pământ.

Eram într-un vis amândoi: tu şi eu
De ce ne-a trezit, aşa brusc, Dumnezeu?

Nu pot şi nu vreau să-nţeleg ce îmi spui
Ai vrea să mă laşi altcuiva… Știi şi cui?

Pleci, nu priveşti înapoi şi te temi
Ca-ntr-o zi, tulburat, înapoi să mă chemi.

Ți-e frică de mine, ţi-e frică de noi,
Când dragostea-i pace, noi facem război.

Ți-aminteşti când ţi-am zis că uşor nu va fi?
De povara grea te-ai scutit într-o zi.

*

Credeam că iubirea durează pe veci,
Dar mi-ai arătat ca e doar un meci.

O parte câștiga, iar eu am pierdut
Pariu că n-aveam habar la-nceput?

La pauza scorul bătea spre egal,
Am zis: nu-i nimica, e-un meci amical.

Dar nu! Categoric, si fără motiv
Ai zis: a fost jocul cel definitiv.

Tribunele freamătă fără-ncetare:
Unii se bucură puţin cam prea tare;

Alții sunt triști: credeau ca jucam
N-aceeași echipa, şi că nu trişăm.

Plec capul acum: victoria-i a ta.
Mă-ntreb însa dacă te bucuri de ea.

Pentru tine, din inima mea

În loc de rămas-bun.

5 comentarii:

  1. poate ca intr-o zi o sa castigi in deplasare.. dar pana atunci, invata din pierderi si vezi cum ai lasat mingea sa treaca pe langa tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc >:D< ...e din inima, cum am spus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult:) e si foarte...muzicala poezia asta! Ar putea fi cantata cu succes:) O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă e aşa, ştiu şi cine ar putea-o cânta ;;)

    RăspundețiȘtergere