duminică, 6 iunie 2010

Astăzi



Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti.
Nu uita însă: nu-ţi dau nimic în schimb.
Gândurile mele te vor urma doar în vis,
Iar sărutul îl vei păstra cu sfinţenie.

Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti
M-ai convins de-atâtea ori că asta vrei de fapt.
Fă linişte-n cer şi pace-ntre noi,
Priveşte-mă de vrei şi uită-mă de poţi.

Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti.
De ce mă vezi cu ochii închişi?
Numele meu îl auzi peste tot.
Ai vrea să mă gândeşti mai puţin.

Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti.
Un cântec pentru mine şi-o zi de primăvară.
Noaptea e mai cald, iar ziua e departe.
Atingerea se vrea de nerecunoscut.

Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti
Pierde-te-n ochii mei acum şi-apoi iară,
Apropie-te, trupul n-ascultă de tine.
Zâmbeşte-mi cum ştii, secretele curg.

Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti
Misterul ne leagă, în ceaţă m-apropii,
De te-aş vedea mai clar m-aş rătăci.
Aleargă departe, oricum te întorci.

Astăzi îţi dau voie să mă iubeşti
De azi gândul meu e departe de tot.
Prin ploaie respir, ea toate le şterge.
Sfârşitul acesta e-un nou început.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu